منتديات الاهليـــــــة


جامعة امدرمان الاهلية كلية التنمية البشرية والتقنية قسم دراسات الحاسب الالى
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 سلام لكل الشباب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
GAMED

avatar

المساهمات : 20
تاريخ التسجيل : 15/03/2009
العمر : 29

مُساهمةموضوع: سلام لكل الشباب   الثلاثاء يونيو 30, 2009 6:53 am

فى البدء اهنى جميع الطلاب على نزول السمستر الجديد وربنا يجعله
من افضل السمسترات واتمنى ان نكون جمعنا مجتهدون فيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed azhary

avatar

المساهمات : 21
تاريخ التسجيل : 21/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: سلام لكل الشباب   الجمعة يوليو 03, 2009 8:26 am

الف مبروك علي السمستر الجديد بس السمستر الفات عدي بيخيرو بي شرو
وجد كنا فاشلين في الدراسة واعتمدنا علي البخرات والشغل الجماعي اكتر
بس بقولو المؤمن لا يلدق من الجحر مرتين يعني المرة الاولي مرت وناخد بالنة
المرة التانية زي ما بقول المثل ما كل مرة حلاوة .... ونحنا خايفين من دي
والمهم ما نمشي ناقصين ونعمل العلينا والباقــــــي علي الكريم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
سلام لكل الشباب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات الاهليـــــــة :: المنتديات العامة-
انتقل الى: